Spring naar hoofd-inhoud
EvenementenContact
donderdag  1 juni 2023 
Organisator: Vorm DC | Locatie: Gent

Praktische opleiding: "Hoe omgaan met grensoverschrijdend gedrag in uw organisatie?" - Oost-VL

Voor consulenten, coaches, interne trainers

Omgaan met grensoverschrijdend gedrag is een belangrijk thema in de dienstenchequesector. In navolging van de lancering van de Toolbox kan je deze opleiding volgen om echt aan de slag te gaan in jouw dienstenchequebedrijf rond dit thema.


vrijdag  2 juni 2023 
Organisator: VDAB & Vorm DC | Locatie: Antwerpen

Opleiding: Omgaan met discriminerende uitlatingen van klanten

Voor consulenten van Antwerpse dienstenchequebedrijven

Als consulent in een dienstenchequeonderneming word je soms geconfronteerd met uitspraken van klanten die, vaak onbedoeld, discriminerend zijn. Wat doen dit soort situaties met je? Hoe ga je daarmee om? Hoe antwoord je op discriminerende uitlatingen? Dat zijn het soort vragen waarop we in deze opleiding een antwoord willen bieden. We gaan aan de slag met reële situaties, we wisselen tips en tricks uit en vooral, we oefenen in het reageren op discriminerende uitlatingen.


dinsdag  6 juni 2023 
Organisator: VDAB & Vorm DC | Locatie: Leuven

Opleiding: Omgaan met discriminerende uitlatingen van klanten

Voor consulenten van Vlaams-Brabantse dienstenchequebedrijven

Als consulent in een dienstenchequeonderneming word je soms geconfronteerd met uitspraken van klanten die, vaak onbedoeld, discriminerend zijn. Wat doen dit soort situaties met je? Hoe ga je daarmee om? Hoe antwoord je op discriminerende uitlatingen? Dat zijn het soort vragen waarop we in deze opleiding een antwoord willen bieden. We gaan aan de slag met reële situaties, we wisselen tips en tricks uit en vooral, we oefenen in het reageren op discriminerende uitlatingen.


donderdag 15 juni 2023 
Organisator: VDAB & Vorm DC | Locatie: Harelbeke

Opleiding: Omgaan met discriminerende uitlatingen van klanten

Voor consulenten van West-Vlaamse dienstenchequebedrijven

Als consulent in een dienstenchequeonderneming word je soms geconfronteerd met uitspraken van klanten die, vaak onbedoeld, discriminerend zijn. Wat doen dit soort situaties met je? Hoe ga je daarmee om? Hoe antwoord je op discriminerende uitlatingen? Dat zijn het soort vragen waarop we in deze opleiding een antwoord willen bieden. We gaan aan de slag met reële situaties, we wisselen tips en tricks uit en vooral, we oefenen in het reageren op discriminerende uitlatingen.


vrijdag 16 juni 2023 
Organisator: VDAB & Vorm DC | Locatie: Gent

Opleiding: Omgaan met discriminerende uitlatingen van klanten

Voor consulenten van Oost-Vlaamse dienstenchequebedrijven

Als consulent in een dienstenchequeonderneming word je soms geconfronteerd met uitspraken van klanten die, vaak onbedoeld, discriminerend zijn. Wat doen dit soort situaties met je? Hoe ga je daarmee om? Hoe antwoord je op discriminerende uitlatingen? Dat zijn het soort vragen waarop we in deze opleiding een antwoord willen bieden. We gaan aan de slag met reële situaties, we wisselen tips en tricks uit en vooral, we oefenen in het reageren op discriminerende uitlatingen.


dinsdag 20 juni 2023 
Organisator: VDAB & Vorm DC | Locatie: Hasselt

Opleiding: Omgaan met discriminerende uitlatingen van klanten

Voor consulenten van Limburgse dienstenchequebedrijven

Als consulent in een dienstenchequeonderneming word je soms geconfronteerd met uitspraken van klanten die, vaak onbedoeld, discriminerend zijn. Wat doen dit soort situaties met je? Hoe ga je daarmee om? Hoe antwoord je op discriminerende uitlatingen? Dat zijn het soort vragen waarop we in deze opleiding een antwoord willen bieden. We gaan aan de slag met reële situaties, we wisselen tips en tricks uit en vooral, we oefenen in het reageren op discriminerende uitlatingen.


donderdag 19 oktober 2023 
Organisator: Vorm DC | Locatie: Meise

Werkbaar werk: maak jij de klik?!

Voor zaakvoerders, managers, leidinggevenden en consulenten

Werkbaar werk staat hoog op onze agenda. Tijdens de management days van 2023 inspireren we je graag op verschillende manieren rond het thema. Kom langs en ga naar huis met concrete, toepasbare tips voor jouw bedrijf.