Ik toon respect!
Sinds 2019 lanceert het Werkbaarheidsfonds elk jaar een grote sensibiliseringscampagne gericht naar de klant. In deze campagne staat respect t.o.v. de huishoudhulpen centraal.
Om de sensibiliseringscampagne te kunnen verspreiden naar je cliënteel stellen we enkele mediakanalen ter beschikking:
- Campagnewebsite: www.iktoonrespect.be
- Facebookpagina: www.facebook.com/FDSWBF
De dienstenchequebedrijven die ressorteren onder PSC 322.01 kunnen eveneens gratis affiches en een checklist bestellen:
Andere mogelijkheden om de boodschap te verspreiden:
- De video's en foto's van de meest recente campagne zijn beschikbaar om op uw eigen sociale netwerken te plaatsen, per e-mail te versturen of op uw website te publiceren.
Campagne 2024:
Thema 'Producten'
"Ontdek de juiste reflex om zorg te dragen voor je huishoudhulp."
4 affiches (60 x 40 cm)
Campagne 2023:
Thema 'Grensoverschrijdend gedrag'
"De huishoudhulpen verdienen respect."
Affiche (60 x 40 cm)
Campagne 2021:
Thema 'Veiligheid'
Zorg voor de veiligheid van je huishoudhulp, zorg voor werkomstandigheden die 5 sterren verdienen.
Affiche (60 x 40 cm)
Campagne 2020:
Thema 'Respect'
"Niks Hocus Pocus! Dit is het werk van een professional."
Affiche (60 x 40 cm)
Campagne 2019:
Thema 'Materiaal'
"Zoals alle professionals heeft jouw huishoudhulp goed materiaal nodig."
2 affiches (60 x 40 cm)
Een checklist die de huishoudhulpen kunnen uitdelen aan hun klanten (kan niet meer besteld worden, klik op onderstaande afbeelding om de checklist te downloaden).