Spring naar hoofd-inhoud

Campagnes 'De dankbaarste job'

De communicatiecampagnes* gericht naar jongeren van -26 jaar hebben als doelstellingen de clichés i.v.m. het beroep van huishoudhulp te doorbreken en om het naar voren te brengen als een dankbare en toegankelijke job.

Hoe kan je helpen om de boodschap te verspreiden? VOLG onze verschillende accounts/pagina’s op onze socialemediakanalen en DEEL ZE zoveel mogelijk:

Andere mogelijkheden om de boodschap te verspreiden:

  • De video's en foto's van de meest recente campagne zijn beschikbaar om op uw eigen sociale netwerken te plaatsen, per e-mail te versturen of op uw website te publiceren. 
  • Beschikbaar uitsluitend voor dienstenchequebedrijven van PC 322.01 en werk- en opleidingspartners (VDAB, Forem, Actiris, Bruxelles Formation ...):
    • affiches om de campagne in hun lokalen te promoten
    • blocnotes om de dienstenchequeklanten bewust te maken van de boodschap die "De Dankbaarste job" wil overbrengen

    Campagne 2024:

    Thema:

    "Huishoudhulp. Een job die meer is dan alleen poetsen."

    2 affiches (60 x 40 cm)

    Campagne 2022:

    Thema:

    "Samen stoffen we het beroep van huishoudhulp af."

    2 affiches (40x30 cm)

    *Deze campagne kwam tot stand dankzij de subsidies van de FOD Werkgelegenheid, Arbeid en Sociaal Overleg