Spring naar hoofd-inhoud

Campagne 'De dankbaarste job'

De communicatiecampagne*, gericht naar jongeren van -26 jaar, werd gelanceerd. De voornaamste doelstelling van deze campagne is om de clichés i.v.m. het beroep van huishoudhulp te doorbreken en om het naar voren te brengen als een dankbare en toegankelijke job.

Hoe kan je helpen om de boodschap te verspreiden? VOLG onze verschillende accounts/pagina’s op onze socialemediakanalen en DEEL ZE zoveel mogelijk:

Wil je liever persoonlijk communiceren via je eigen socialemediakanalen, website of mail? Via deze link kan je het beeldmateriaal downloaden (en gebruiken) dat voor deze campagne ontwikkeld werd.

Je kan eveneens gratis affiches bestellen voor op kantoor om zo samen met ons de campagne mee uit te dragen. De affiches kunnen besteld worden door dienstenchequebedrijven uit het PSC 322.01 én arbeidsbemiddelings- en opleidingspartners (VDAB, Actiris, Bruxelles Formation, Forem …).

Daarnaast hebben we ook nieuwe blocnotes ontwikkeld (enkel voor dienstenchequebedrijven uit het PSC 322.01). Via deze tool wensen we de aandacht, van de dienstenchequegebruikers, te vestigen op de boodschap van ‘De dankbaarste job’. 

Samen stoffen we het beroep van huishoudhulp af.

Campagne 2022:

Thema: Samen stoffen we het beroep van huishoudhulp af.

2 affiches (60 x 40 cm)

*Deze campagne kwam tot stand dankzij de subsidies van de FOD Werkgelegenheid, Arbeid en Sociaal Overleg