Spring naar hoofd-inhoud
EvenementenContact
vrijdag 4 december 2020 09:00 - 12:00

Cevora: Virtuele klas - Hoe zorg je voor een betere match tussen klant en huishoudhulp?

Voor consulenten, leidinggevenden en zaakvoerders in de dienstenchequesector

Locatie:
Online

In Corona-tijden is het duidelijk geworden dat een sterke band met jouw klanten en huishoudhulpen heel belangrijk is. Het leidt tot betere communicatie, meer onderling begrip en het beter navolgen van de veiligheidsvoorschriften.

In deze opleiding leer je in gesprek gaan met verschillende types klanten en huishoudhulpen. Elk type heeft een bepaalde stijl en zaken die hij/zij belangrijk vindt. Hoe meer je je eigen communicatiestijl daarop afstemt, hoe beter je kan communiceren met die klant of huishoudhulp. Op die manier kan je bijvoorbeeld ook een betere match maken tussen klanten en huishoudhulpen of kan je samen beter een oplossing zoeken bij problemen.

Een voorbeeld in deze Corona-tijden: sommige klanten zijn bang, werken nog van thuis uit of hebben financiële bedenkingen, … Allemaal redenen om de huishoudhulp nog niet direct te laten opstarten. Hoe kan je in communicatie gaan met de klant hierover? Hoe pas je je communicatiestijl aan aan de klant in kwestie? Hoe pak je het gesprek aan om je klant meer te laten meedenken? Ook op je communicatie met huishoudhulpen is dit van toepassing.

Met deze interactieve virtuele klas van 2x 3u via zoom krijg je praktische tools en inzichten die kunnen helpen om jou, als consulent, de kracht te geven om daadwerkelijk de klant centraal te plaatsen. Op die manier kunnen huishoudhulpen en klanten meer synchroon opstarten.

Het is interessant om eerst de virtuele klas: Help jouw huishoudhulp veilig opstarten met essentiële schoonmaakinfo te volgen. Hierin wordt belangrijke praktische schoonmaakinfo gegeven om de angsten tav het virus te verlagen.

Wat leer je in deze opleiding?

  • Je kan verbindend communiceren.
  • Je kan weerstanden van jezelf, de klant en de huishoudhulp omdenken naar kracht.
  • Je kan je communicatie aanpassen aan de specifieke eigenschappen van de klant of de huishoudhulp.
  • Je kan aan klantenbinding doen op een zelfzekere en constructieve wijze.

Doelgroep

Voor consulenten, leidinggevenden en zaakvoerders in de dienstenchequesector. Ook bedrijven waarvan de consulenten niet onder PC 200 tewerkgesteld zijn, kunnen hiervoor inschrijven.

Programma

Ontdek het programma via deze link.

Hoe inschrijven?

Inschrijven kan via deze link.

Meer info?

Indien u vragen heeft over deze opleiding, dan mag u Cevora contacteren op 0800 59 222 of via contact@cevora.be.